четверг, 7 марта 2019 г.

Профілактика булінгу в учнівському середовищі

Булінг – це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків стикався з цим явищем у дитинстві. Під терміном "булінг" розуміють  агресивну поведінку щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження.
Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску (образи, приниження, погрози, ігнорування тощо) та фізичних знущань (удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше). Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються.
Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного розвитку. Вони потребуватимуть підтримки дорослих, які б допомогли їм розвинути здорові відношення з людьми не лише у школі, але й протягом усього їх подальшого життя.
З метою профілактики булінгу в учнівському середовищі у нашій школі розроблено та реалізовано комплекс заходів:
1. Перегляд та подальше обговорення короткометражних мультфільмів, у яких висвітлено тему булінгу ("Жив собі чорний кіт", "Про пташок").
2. Заняття з елементами тренінгу " Ми проти булінгу" з учнями 3 класу. 


3. Батьківський всеобуч "Як зрозуміти, що дитина є жертвою булінгу".

4.  Розробка та оформлення стендівиі плакатів " Стоп агресії".
У початковій школі діти ще не займаються жорстким булінгом, але вже можуть бути непривітними до інших. Тому завдання кожного вчителя полягає у тому, щоб створити правильну атмосферу у класі, виявити лідера, схильного ініціювати цькування інших, вести з ним дружні бесіди, виробляючи толерантність.

Комментариев нет:

Отправить комментарий